◑
Imprint/Odcisk
(2019)(17P)
W prezentowanej realizacji autor eksperymentuje z technicznymi możliwościami fotografii. Interesują go takie zjawiska jak bezkamerowa technika fotograficzna (luxografia / rayogram) oraz ingerencja chemiczna w obrazach Do swoich prac wykorzystuje takie materiały jak fragmenty taśmy filmowej, przeterminowany papier fotograficzny, części aparatu, soczewki czy negatywy. Poza wyłączeniem, w związku z cenami w związku z fotografią, pozost stosuje elementy, oderwane od tej materii, takie jak szkło, popiół, wstążki, telefon. Prezentowane prace rozwijane na cykl zatytułowany „Odcisk". Słowo to rozumiane jest tu dwojako. Po pierwsze w sposób stricte semantyczny i słownikowy jako odbicie, odciśnięcie, jeden ślad. Drugi ze znaczeń w sposób bezpośredni z kategorią pamięci.
Katarzyna Grabias-Banaszewska
Współkurator wystawy
Imprint/Odcisk
(2019)(17P)
W prezentowanej realizacji autor eksperymentuje z technicznymi możliwościami fotografii. Interesują go takie zjawiska jak bezkamerowa technika fotograficzna (luxografia / rayogram) oraz ingerencja chemiczna w obrazach Do swoich prac wykorzystuje takie materiały jak fragmenty taśmy filmowej, przeterminowany papier fotograficzny, części aparatu, soczewki czy negatywy. Poza wyłączeniem, w związku z cenami w związku z fotografią, pozost stosuje elementy, oderwane od tej materii, takie jak szkło, popiół, wstążki, telefon. Prezentowane prace rozwijane na cykl zatytułowany „Odcisk". Słowo to rozumiane jest tu dwojako. Po pierwsze w sposób stricte semantyczny i słownikowy jako odbicie, odciśnięcie, jeden ślad. Drugi ze znaczeń w sposób bezpośredni z kategorią pamięci.
Katarzyna Grabias-Banaszewska
Współkurator wystawy